Tails| LOG |2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hier een log van gister, het valt me wel al op dat ik waarschijnlijk high bar squat een stuk zwaarder kan.

squat
    5x5x67,5 (begint nu wel zwaarder te voelen)

deadlift
    1x5x67,5

overhead press
    5x5x32,5

bb rolouts
    ietsx3xbw

Comment

• Weer een eentonige training, ik begin wel moeite met de gewichten te krijgen. BB row en bench press deed ik in een superset door tijdgebrek. Het was eigenlijk een kut training met name omdat ik last had van m'n polsen bij bp. Ik kijk nu al uit naar een ander schema met meer oefeningen. Enkel deze oefeningen verveelt wel na een tijdje.

squat
      5x5x70

bench press
      5x5x50

bb row
      5x5x50

Comment

• Waarom superset? Zoveel tijd neemt sl toch niet?

Waarom meer oefeningen? Je bencht nu toch meer dan eerst?

Als je niet achter het schema staat hoef je toch niet te forceren. Doe gewoon wat anders.
        En eentonig, tjah. Variatie is nou niet de key tot succes, heb ikzelf inmiddels ook geleerd. Pomp leuk en aardig als je uitgaat maar sterker.van worden, nee. Sowieso volgende week trainen? Stuur maar pm.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
          Waarom superset? Zoveel tijd neemt sl toch niet?

Waarom meer oefeningen? Je bencht nu toch meer dan eerst?

Als je niet achter het schema staat hoef je toch niet te forceren. Doe gewoon wat anders.
          En eentonig, tjah. Variatie is nou niet de key tot succes, heb ikzelf inmiddels ook geleerd. Pomp leuk en aardig als je uitgaat maar sterker.van worden, nee. Sowieso volgende week trainen? Stuur maar pm.
          Klopt, ik had de bus gemist dus was het voor mij kiezen tussen wel gaan voor een half uurtje of niet. En ik wilde toch graag trainen ook al was ik moe. Ik ga het wel gewoon afmaken maar ik begin nu al te voelen dat ik tegen mijn limiet aankom met sommige oefeningen. High bar squat kan ik uiteindelijk toch een stuk zwaarder.

Comment

• Ik voelde me al beter deze training, squatten voelde goed aan in tegenstelling tot de vorige training. Het gewicht ging veel makkelijker omhoog.

squat
            5x5x72,5

deadlift
            1x5x70

overhead press
            5x5x35

chin up
            3xietsxbw

bb rolouts
            ietsx3 (langzame reps)

Comment

• Originally posted by Tails View Post
              Klopt, ik had de bus gemist dus was het voor mij kiezen tussen wel gaan voor een half uurtje of niet. En ik wilde toch graag trainen ook al was ik moe. Ik ga het wel gewoon afmaken maar ik begin nu al te voelen dat ik tegen mijn limiet aankom met sommige oefeningen. High bar squat kan ik uiteindelijk toch een stuk zwaarder.
              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
                Tijd niet op ik, wollah bus wegrijden voor mij.

Comment

• Taz smoesjes lan.
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Vandaag een zwaar verotte training achter de rug. Waren 3 ub fags die de heletijd door bleven lullen halve squats aan het doen. Ik deed dus maar eerst bench press wat ik beter niet had kunnen doen, hierdoor voelde de bar behoorlijk kut op mn schouders tijdens het squatten en ook mijn grip was niet meer optimaal. Bij bp en squat had ik bij beide oefeningen tijdens de laatste 2 setjes moeite met de laatste rep.

Misschien dat ik nog 1 of 2 keer kan verhogen maar dan gaat het echt opbouwen van reps worden bij mij.

bench press
                    5x5x52.5

squat
                    5x5x75

bb row
                    5x5x52.5

Comment

• opbouwen van reps? nu ga je juist beginnen met trainen jonge!

Comment

• Ik zou doorzetten! Je bench gaat toch netjes omhoog nu?
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                          opbouwen van reps? nu ga je juist beginnen met trainen jonge!
                          Hahah ja klopt , heb er zin in. Wanneer kan je keer komen dan ? Ik had je pm gestuurd.

Originally posted by Guusd View Post
                          Ik zou doorzetten! Je bench gaat toch netjes omhoog nu?
                          Bench gaat inderdaad wel lekker volgende keer ga ik wel wel voor de zekerheid iemand vragen me te spotten want de laatste rep had ik echt onwijs veel moeite mee.

Weeg nu trouwens 75kg in de ochtend op lege maag.
                          Last edited by Tails; 20-03-2013, 23:37.

Comment

• Easy training vandaag, de gewichten voelden heel makkelijk aan. De barbell rolouts beginnen echt makkelijk aan te voelen weet iemand hier nog variaties op ? De staande kan ik namelijk nog niet.

squat
                            5x5x77,5

deadlift
                            1x5x72,5

overhead press
                            5x5x37.5 (PR)

chin ups
                            3x5xbw

barbell rolouts
                            5xietsxbw

Comment

• Gewoon meer reps maken met die rollouts, of als je per se bij 5 wil blijven een rugzak met gewicht er in aan je rug hangen
                              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Ja ga maar eens voor 3x 15
                                focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X